samool Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Jag vill bara uppmärksamma er om att i denna länk förekommer djupt djurplågeri...tänk er själva om ni var nån av djuren...jag har alltid ätit kött men jag skulle lugnt kunna vara vegiterian efter denna film..filmen är mestadels smygfilmad...den visar hur djuren plågas bara för att dom på gårdarna ska tjäna pengar, hur dom när dom är odugliga säljs på aktion, hur nyfödda grisungar slängs med huvudet först i golvet och mycket mer..jag blev otroligt upprörd när jag såg denna. fattar inte hur en människa kan behandla ett djur såhär ni som e känsliga bör kanske inte se den...(som ni kommer göra just därför att jag sa det men endå) http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=mym2002 *edit* kanske ska tillägga att det inte är en svensk gård Redigerad 10 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Kolla det här då! http://www.bonsaikitten.com :'( Här tränger dom in katter i små trånga glasbrukar! :'( Kolla på länken Gallery så får man se bilder... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Kolla det här då! http://www.bonsaikitten.com :'( Här tränger dom in katter i små trånga glasbrukar! :'( Kolla på länken Gallery så får man se bilder... :'( Den sajten är falsk.. Men hade det varit på riktigt hade det varit hemskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag vill bara uppmärksamma er om att i denna länk förekommer djupt djurplågeri...tänk er själva om ni var nån av djuren...jag har alltid ätit kött men jag skulle lugnt kunna vara vegiterian efter denna film..filmen är mestadels smygfilmad...den visar hur djuren plågas bara för att dom på gårdarna ska tjäna pengar, hur dom när dom är odugliga säljs på aktion, hur nyfödda grisungar slängs med huvudet först i golvet och mycket mer..jag blev otroligt upprörd när jag såg denna. fattar inte hur en människa kan behandla ett djur såhär ni som e känsliga bör kanske inte se den...(som ni kommer göra just därför att jag sa det men endå) http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=mym2002 Det är ju fan fruktansvärt!!!! Jag klarade inte längre efter att dom döda grisen med en spikpistol. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 vilken skit, kan inte se filmen! har sitter ju i linux! borde vara nerladndingsbart och anv'ende den d'r sidan som tobbeh sa> :'( 'ven om den var fejt s[ 'r det synd om dom, och hur vet du att den 'r fejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Det har stått på många källor att bonsaikatter är en fejk. Redigerad 9 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Det har stått på många käller att bonsaikatter är en fejk. Ja, det har stått på bla. svenska djurrättingheternas(?) hemsida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag vill bara uppmärksamma er om att i denna länk förekommer djupt djurplågeri...tänk er själva om ni var nån av djuren...jag har alltid ätit kött men jag skulle lugnt kunna vara vegiterian efter denna film..filmen är mestadels smygfilmad...den visar hur djuren plågas bara för att dom på gårdarna ska tjäna pengar, hur dom när dom är odugliga säljs på aktion, hur nyfödda grisungar slängs med huvudet först i golvet och mycket mer..jag blev otroligt upprörd när jag såg denna. fattar inte hur en människa kan behandla ett djur såhär ni som e känsliga bör kanske inte se den...(som ni kommer göra just därför att jag sa det men endå) http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=mym2002 Vansinne! Det är ju i USA men ändå. J*vla sjuk värld vi lever i, jag är fullständigt chockad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Personligen så illa berörd av att se de där men att man ska sluta äta kött enbart pga att man sett en film från en annan del av värden där dom behandlar djur på ett annat sätt är ändå fel. Jag har ganska kalla nerver och reagerade knappt på de jag såg men man inser att de är så frukansvärt fel. De svenska slakterierna och våra kära jämtlänska bondgårdar är väl skötta och tar hand om djuren på ett fint sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Personligen så illa berörd av att se de där men att man ska sluta äta kött enbart pga att man sett en film från en annan del av värden där dom behandlar djur på ett annat sätt är ändå fel. Jag har ganska kalla nerver och reagerade knappt på de jag såg men man inser att de är så frukansvärt fel. De svenska slakterierna och våra kära jämtlänska bondgårdar är väl skötta och tar hand om djuren på ett fint sätt. joo du har rätt, det är ju mycket bättre här än andra delar av världen så jag förstår vad du menar, jag kommer nog inte sluta äta kött för som du sa "en film" men jag blir upprörd av den, spelar ingen roll var i världen den har spelats in, det är sjukt endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag vill se på filmen men jag vågar inte. jag blir rädd(fatiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Personligen så illa berörd av att se de där men att man ska sluta äta kött enbart pga att man sett en film från en annan del av värden där dom behandlar djur på ett annat sätt är ändå fel. Jag har ganska kalla nerver och reagerade knappt på de jag såg men man inser att de är så frukansvärt fel. De svenska slakterierna och våra kära jämtlänska bondgårdar är väl skötta och tar hand om djuren på ett fint sätt. Ja Scan t.ex låter korna växa upp utomhus och i normal takt utan droger som ska göra så att dom växer. Och Arle t.ex låter ju korna vara utomhus föutom på natten, vintern, och när dom ska mjölkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag vill se på filmen men jag vågar inte. jag blir rädd(fatiskt) ääh, det är inte så farlit endå..inte värre än gta vc... fast å andra sidan så är ju det här verklighet.. ...måste faktiskt medge att det var lite otäckt när han lät en ko förblöda, eller hur de nu va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Det var ju inte läskigt som scräckfilmsläskigt, jag tyckte mest synd om dom och fattade inte att människor kan göra så. Blev ju inte rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Det är ju självklart att en vegiterian visar de värsta sakerna för att förskräcka... Men hur trodde ni ljuren blev dödade på slakterier?? söva ner dom eller?? Bultpistoler har används hur länge som hällst... Jag säger bara, "Stöd scan ät en vegan"... /me går och knaprar på en stor saftig biff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Fy fan va dom tog illa hand om djuren.Fan vissa bönder borde inte ha boskapsdjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 aja, misshandlade eller inte, dom smakar lika gött endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts