comfy Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 kan nån säga en sajt där man kan ladda ner demona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Nej, jag är för trög... VAR FINNS JETPACKEN?! Förenkla er, tack! *Lille tröge Pico* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 I mitten basen i ett hus på andra sidan Kyrkan med en Mg42 (tror jag den heter) utanför! Gå in i det huset (bara ett hus och kyrkan man kan gå in i) och gå upp på översta våningen, så ligger 2 st på golvet. Ställ dig på dom och tryck G så får du dom, sen hoppas jag du vet hur man flyger! (står i andra poster). Vill ni ladda ner Demot fort så ta Fragzone.se dom har bästa serverna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Okay! Ska terra nu! *Lille tröge Pico stänger ner fönstret och kör Battlefield* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Eller säg så här... Du ska gå in i det huset som är mitt i mot kyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Är det någon som ska göre en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag prova demot nyss, vart finns jetpacken för jag tror inte den existerar den finns i det vita huset vid kyrkan ungefär! ja har provat jetpack inte det lättaste.. man trycker på space för att gasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Jag svarade ju på min egen fråga strax efter mitt första inlägg, men tack ändå för svaret Jag hitta rocket packen i huset vid flaggan i mitten, För att flyga tryck på hoppknappen= SPACE, för att stiga högre peppra på space. Redigerad 18 augusti, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jetpack e det änklaste att flyga!!det e bara att trycka på space flera ggr så komemr du högt! (:!!! fast den över hettas lätt flygplan e ännu lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 nej nej dom nya planen kan man inte åka me dom är för snabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 nej nej dom nya planen kan man inte åka me dom är för snabba. Äh! När man är van vi flyplanen i Desert Combat så är dom där flyplanen ingenting! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 m de e man har testat o köra me mus också (har jojstick) men de gick som smort men ja före drar jojsticken(stavning?) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Äh! När man är van vi flyplanen i Desert Combat så är dom där flyplanen ingenting! dom är ju aslätta att flyga med, men däremot har jag inte lyckats landa, jag hoppar ut och använder fallskärm istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts