Gurgel Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 stoffe läs posterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Men det funkar ju inte, inget händer när man trycker på space Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 haru plokat upp flyg paketen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Men det funkar ju inte, inget händer när man trycker på space funkar bara utom hus och du ska hoppa från en höjd också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) fattar du ingenting ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Jag menar att man kan använda misslerna på en bana som heter fatherland på HELA spelet. ta det lite lungt hur vet du att det går? skulle vilja ha en källa Redigerad 10 augusti, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Vet någon ett FUNGERANDE BF1942-demo? Inte Secret Weapons och det måste vara Singleplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Vet någon ett FUNGERANDE BF1942-demo? Inte Secret Weapons och det måste vara Singleplayer Vem behöver demot till BF1942? Köp det istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Men jag har inga pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) Men jag har inga pengar Skaffa lite pengar då! Redigerad 11 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Men va f*n, orka!!! Ge mig demot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Nu hittade jag ett, men det kraschar när man ska välja spawn point :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Nu hittade jag ett, men det kraschar när man ska välja spawn point :'( Är det SP-demot till battlefield? Det kraschade för mig också förut... Men SP-demot är ändå inge kul, ladda ner MP-demot istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Det finns ju inga servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Det finns ju inga servrar Jo! Det finns det visst! (Min kompis har MP-demot.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 ta det lite lungt hur vet du att det går? skulle vilja ha en källa jo jag gick in på www.battlefield1942.com sen så gick jag in på fordon/vapen där ser man en bild på en missil och där står det hur man gör och på villken bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jo! Det finns det visst! (Min kompis har MP-demot.) Vad ska man trycka på då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Vad ska man trycka på då Först så klickar du på "Mulitplayer", sen på "Internet". Sen klackar du på "Update", så borde listan fyllas i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) nU FUNKAR DET *edit* jävla caps Redigerad 11 augusti, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jetpacken vid huset med flaggan i mitten? VAR?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 översta våningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts