Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Någon mer som har laddat ner det demot? Jag har två frågor i sånna fall. 1. Hur sätter man på jetpack:en? 2. Går det att skjuta iväg de stora missilerna vid tyskarnas bas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Någon mer som har laddat ner det demot? Jag har två frågor i sånna fall. 1. Hur sätter man på jetpack:en? 2. Går det att skjuta iväg de stora missilerna vid tyskarnas bas? 1. som du kastar bort ditt vapen och tar upp ett nytt 2.nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 1. som du kastar bort ditt vapen och tar upp ett nytt Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Vad menar du? kanske 'G' knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 kanske 'G' knappen? Så vadå? Skulle det finnas jetpacks utplacerade som man kan plocka upp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Så vadå? Skulle det finnas jetpacks utplacerade som man kan plocka upp eller? Fan vet jag, jag har inte provat secret weapons demot, Men han sa knappen som som du kastar bort ditt vapen och tar upp ett nytt och det är ju G knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Fan vet jag, jag har inte provat secret weapons demot, Men han sa knappen som som du kastar bort ditt vapen och tar upp ett nytt och det är ju G knappen. Ja, det vet jag väll! Men jag fattar ändå inte vad Tyrone menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag prova demot nyss, vart finns jetpacken för jag tror inte den existerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag prova demot nyss, vart finns jetpacken för jag tror inte den existerar Jo, jag har sett andra åka omkring med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Du har rätt det ska finnas Top secret German prototype Rocket Pack -- fly and fight at the same time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag hitta rocket packen i huset vid flaggan i mitten, För att flyga tryck på hoppknappen= SPACE, för att stiga högre peppra på space. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 asså jet packen ska man inte flyga med bara sväva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Nu hittade jag den! Cool grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Då har vi kommit till den andra kan man använad dom eller kan man inte använda missilerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag har hittat svaret så här är det... Allierade kan använda missiler på banan Fatherland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) Jag har hittat svaret så här är det... Allierade kan använda missiler på banan Fatherland. vad snackar du om? finns ingen bana som heter "Fatherland" om du inte har laddat ner det Redigerad 10 augusti, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) Tankar demot nu 547 kb/sek Redigerad 10 augusti, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Någon mer som har laddat ner det demot? Jag har två frågor i sånna fall. 1. Hur sätter man på jetpack:en? 2. Går det att skjuta iväg de stora missilerna vid tyskarnas bas? hehe man kan inte andvända dom där misilerna hehe det har jag kollat jag höll på i 20 min o kollade om man kunde man blir förbannad,men de e ju bara ett demo:shifty: jaja ivilket fall tycker n den där nazist bilen som kan åka på vatten e bra? hehe jag gillar motorcykeln men monterat mg42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 vad snackar du om? finns ingen bana som heter "Fatherland" om du inte har laddat ner det fattar du ingenting ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Jag menar att man kan använda misslerna på en bana som heter fatherland på HELA spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Hur använder man jetpacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts