the_insect Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 www.gta-sanandreas.com inte så mycket info men där e lite info om GTA online på en bild.... jag kan lägga in bilden senare inte nu... Jag kan berätta en sak om GTA online...... jo de e att om man har ett Jobb och vill göra Missions så ska man klicka R3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_insect Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 http://www.gta-sanandreas.com/images/gta4page3.jpg Här e den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Du tror väll ändå inte att bilden inte skulle vara fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_insect Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 FAKE!!!!!!!!! jag hitta den på www.gta-sanandreas.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÅ kan det inte vara fejk!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 FAKE!!!!!!!!! jag hitta den på www.gta-sanandreas.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÅ kan det inte vara fejk!!!!!!!!!!!! Varför skulle det inte kunna vara det? Du tror väll inte att det är den officiella SA-sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Ser snarare ut som en scanad bild från tidning se själv bilden är sid 56.. bekant tidning också Klar att det är en fake .. han skojar så klart den lille busen Redigerad 9 augusti, 2003 av Maxter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 kanske inte visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=516 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 klart det är fejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Läs mitt inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=516 Länken var bruten (den i nyhets spalten alltså) Ok Hultan ... förlåt Hultenius.. Jag hade kanske fel om bilden huvida den var fake eller inte.. Men jag tycker att det var slarvigt gjort .. sällan jag hittar inscanade bilder nu för tiden på sådana hemsidor och jag var inte bered på att dom skulle göra så ... (tyckte det var lite oproffsigt) Men jag stör mig inte på det att det som stod på bilden var intressant givetvis.. Men nu vet jag att killarna inte är busar på forumet så förlåt förlåt killar/tejer .. Så idag är jag en *Edit* nu funka den igen* Redigerad 10 augusti, 2003 av Maxter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hej! Skulle jag kunna få en banning i 1 vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hej! Skulle jag kunna få en banning i 1 vecka? Vad snackar du om? Varför vill du bli bannad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Vad snackar du om? Varför vill du bli bannad?? För att hindra sitt beroende av GTAsajten. Eller så vill han som den förre medlemmen som spammade för han ville bli bannad en månad för han skulle resa utomlands en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 För att hindra sitt beroende av GTAsajten. Eller så vill han som den förre medlemmen som spammade för han ville bli bannad en månad för han skulle resa utomlands en månad. Varför vill man bli bannad när man ska resa utomlands?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Varför vill man bli bannad när man ska resa utomlands?? Jadu, det frågade folk honom också men jag minns inte riktigt att han gav nåt konkret svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts