minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Finns det något skin så att jag kan spela som killen i gta3, fast i Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 testa skinet man har i gta3... har ingen aning om det funkar, men du kan ju alltid testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Kan man ta in t.ex ett skin från the sims? Och lägga in i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Kan man ta in t.ex ett skin från the sims? Och lägga in i VC? Tror knappast det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) .... Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Nej, den är inte likadana. Jag har gjort skins till The Sims så jag vet Har du det nya "The sims: making magic"? *edit* det kan man inte ha ifs Har inte släppts ännu :'( Redigerad 9 augusti, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 sims, huh... nej, tommy vercetti använder en annan model än gta3-killen..men det måste väl finnas till vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Vad använder ni för program för att göra skins till VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 man kan fixa skins med paint om man så vill d... *inte o rekomendera* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 *Johan tittar förundrat på en högst intressant fläck i taket samtidigt som han flyttar tråden, aha tänker ni vilken simultankapacitet han har...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Då måste du göra om Tommy skinnet så att det ser ut som GTA3 gubben, man kan inte ha samma skin. Eller så kan du lägga in hela GTA3 gubben med dff och rubbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 om man har gta 3 kan man ju lägga ut det skinnet som ligger i den mappen på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 om man har gta 3 kan man ju lägga ut det skinnet som ligger i den mappen på internet Ja, men den skinnen passar inte till VC, eftersom att Tommy och "GTA3-snubben" har olika modeller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag har fixat playa2 från gta3 till vc jag hämtade den från en sida men han har tshirt jag ska fixa det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 skulle bara vilja ha orginalgubben från gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts