rocky Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag har klarat 95% av vice city men det saknas 2 hidden och typ 3 unique jumps så jag har bestämmt mig för att starta ett nytt spel, nån som vet nån bra guide som leder en igenom hela spelet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 sök på av eller google, inte så svårt att hitta. Om du verkligen VILL ha det så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 PC Gamer Special har en guide...... Några misstag i den dock men det är för det mesta bara små detaljer... ska inte vara nån fara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 På GameFAQs.com finns det flera guider tlil VC (och även till i stort sett alla andra spel). Men om du redan klarat 95% är det väl dumt att ge upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutato Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 PÅ cheatplanet.com kan man få fram en karta som visar var alla packages, unique stunts, rampages och affärer som man kan råna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Hur ser man hur mycket procent ( % ) man har klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Hur ser man hur mycket procent ( % ) man har klarat??? Gå in i stats i menyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts