Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Till er som inte smakat gör det!!! De e den godaste juicen som finns!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 den juicen knäcker! Ska åka ner till Ica vid rondellen nån dag och köpa hem några paket, för det var väl där de hade Glocken Gold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 den juicen knäcker! Ska åka ner till Ica vid rondellen nån dag och köpa hem några paket, för det var väl där de hade Glocken Gold? Pappa brukar handla på konsum...fast den är slut rätt ofta där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Ica handlar jag på....... (har inte smakat den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jouise, vad e det?? Coca Cola kan man dricka till allt(ALLT) Annars så gillar jag mest Äpple, Pasionsfrukt, Apelsin jouisen från ??? Det är ett grönt paket(1L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Annars så gillar jag mest Äpple, Pasionsfrukt, Apelsin jouisen från ??? Det är ett grönt paket(1L) den e min favo jouise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts