Logi Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Hur börjar man spela in film på Windows Movie Maker 2?? På WMM (1) så trycker man ju bara på "spela in", å sen börjar man spela in film/ljud!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 det är väl bättre att spela in med fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 det är väl bättre att spela in med fraps? jag tror han menar med webcam om han gör det så ska han trycka "ctrl+r" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) jag tror han menar med webcam om han gör det så ska han trycka "ctrl+r" jaa, de menar jag...:"> (TACK!) Redigerad 9 augusti, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts