PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag gjorde som dig curly. döda alla militärer o tog tanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 har ej vc, men jag har kört det hos min kompis (mkt). jag väntade till munkarna, och sen bara rock 'n' roll rädda lance-uppdraget e ganska svårt, me det går att göra lättare. när man räddat honom å så, är det bara att ta sopbilen och köra iväg, bilarna som försöker preja än är helt sålda, dom flyger åt alla håll å kanter! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag peppra...typ..på alla...tog den å stack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Verkar va många som har problem med det uppdraget...dock inte jag....klara det på första föröket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) Verkar va många som har problem med det uppdraget...dock inte jag....klara det på första föröket... Det är ingen i denna tråd som har problem med det uppdraget, det han undar är var det finns police bribes för att han enkelt ska kunna föra tanken till ett hans garage. Det finns 2-3 st bribes i närheten där men alla är i luften och det är nog svårt att ta dem med tanken. Redigerad 10 augusti, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 hmm, det kan nog stämma. men det var ju lätt som f*n. lance är däremot jobbigt (tills man har räddat honom alltså). raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aspman Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 När man kör uppdraget där man ska ta Tanken ska man bara köra över alla militärer och spränga de andra bilarna. Då är det skit lätt att klara det. När man ska rädda Lance ska man använda Shotgun och döda dom. Det var ju inte svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 men sir yes sir är så lätt på det sättet som man ska göra det på. bara vänta till munkarna å köra, så slipper man anstränga sig så mycket (:!!! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts