virre Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag försöker sno tanken i sir, yes sir updraget men behöver en karta över policebribes för att göra det lite lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 http://www.oddweb.net/gta4/index.asp Items --> Police Bribes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 e jag den enda som tycker det uppdraget är lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 man väntar bara på att han ska in o köpa munkar, snor stridsvagnen, och åker till garage (detonations mätaren är inga problem, för den korta biten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 de va lätt. visserligen gjorde inte jag så men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 det är ju ganska lätt. Bara att meja ner alla gubbar genom att köra över dem, sen så tar man och spränger de andra bilarna och sen tar man tanken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag menade sno den in i mitt garage!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juicy Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 När jag gjorde det så tog jag en bil och ställde den framför tanken så han gick ut. sedan så hoppade jag bara in i den och körde iväg.. lättare än så var det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 är inte det typ det lättaste uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 När jag gjorde det uppdraget så sköt jag ner alla militärer och sprang till tanken och körde iväg. Är jag den enda som gjort så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 är inte det typ det lättaste uppdraget? nej, det finns lättare. men det är ändå mycket lätt. jag har aldrig kört om ett uppdrag i gta vice city mer än två gånger, det betyder alltså att spelet är alldeles för lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 nej, det finns lättare. men det är ändå mycket lätt. jag har aldrig kört om ett uppdrag i gta vice city mer än två gånger, det betyder alltså att spelet är alldeles för lätt.. underbarn... jag hade extrema problem med att rädda Lance. minst fyra ggr försökte jag. Jag har försökt 4 gånger att klara the driver (där man kör mot Hillary). Det finns asit svåra uppdrag, men dom flesta klarar man, på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag bara gick in i den när han sa go and buy some donuts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag bara gick in i den när han sa go and buy some donuts äntligen nån som gör som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 när jag skulle rädda lance fick jag göra det 78 gånger :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 när jag skulle rädda lance fick jag göra det 78 gånger :'( Hej! Det uppdraget var enkelt enligt mig! Bara ta stridsvagnen när dom dära militärerna är "munksugna"! Då är det nära och bra till garaget som den ska till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts