Wild_hawk Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 skulle behöva ljudet från polis serener till mitt gta liknande spel, nån som kan fixa detta? den som gör det blir atomatiskt med i spelets: made by lista. tacksam för hjälp ps: prata inte om spelet i denna tråd, har ni nå frågor ang. spelet så vänd er till Göra spel tråden så kommer jag där svara på dom frågorna jag får. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag skulle också behöva (svenska) polis serener wild: går det bra med vc ljudet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag skulle också behöva (svenska) polis serener wild: går det bra med vc ljudet? kanske, skicka ljudet så får jag se.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 har fått det jag behöver nu av Gta3 player lås tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 pm:a eller snacka om det på msn istället för att göra temporära trådar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 pm:a eller snacka om det på msn istället för att göra temporära trådar Vadå skulle Wild_Hawk ha PM:at till alla medlemmar och frågat om dom kunde fixa polissiren ljud? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 han kunde ju frågat runt lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 du har fel tyrone, klart man frågar här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 nu får jag säkert en varning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 och varförskulle du få det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 för att jag inte tycker samma sak som er men lås den här nu wild ville ju ha den låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 för att jag inte tycker samma sak som er men lås den här nu wild ville ju ha den låst Varför skulle ni inte kunna ha en egen vilja?? Jag blir så förbannad att alla är arga o tjuriga för det har kommit ett par mods till forumet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 hehe jag är inte arg för att det har kommit moderators jag tyckte bara att det var onödogt att skapa en topic som endå skulle låsas och kastas bort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 hehe jag är inte arg för att det har kommit moderators jag tyckte bara att det var onödogt att skapa en topic som endå skulle låsas och kastas bort Han kan ju inte precis skicka 2000PM... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Han kan ju inte precis skicka 2000PM... nej men jag syftade på msn eller att pm:a någon som han visste hade ljud Redigerad 9 augusti, 2003 av Tyrone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 nej men jag syftade på msn eller att pm:a någon som han visste hade ljud Hur ska han veta vem som har ett ljud på en polis siren..?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Hur ska han veta vem som har ett ljud på en polis siren..?? vet inte han kunde ju kolla runt lite bland dom som jobbar på spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Nu har Tyrone trasslat in sig i StellHell's klor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 vet inte han kunde ju kolla runt lite bland dom som jobbar på spelet Ja; eller så kunde han skapa en topic i Allmänt och frågat om nån hade det... Nu tycker jag denna fråga är uttjatad och Hawk ville ha topicen låst.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts