Hultenius Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 För att förebygga spam har jag nu tagit bort 'post-count' från alla trådar. För er som vill veta hur många inlägg ni har så får ni alltså gå in på profilen och kolla. Allt detta för att försvåra arbetet med att jämföra posts. Sökfunktionen på antal posts i 'Member list' har också den tagits bort så man inte kan använda den som någon sorts 'top-list'. Många kommer nog bli irriterade över detta men det är tänkt att lindra spam-vågen som har varit på senare tid. Kom också ihåg att vi ska få plats med massor nya medlemmar senare när VC släpps. För er som fått erat post-count system saboterat kan jag nu meddela att det åter fungerar. Ha en bra dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Ja det var väl lika bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 äntilgen.det är mycket bra!hum..jag vet nog en som inte kommer att gilal de Stellhell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 äntilgen.det är mycket bra!hum..jag vet nog en som inte kommer att gilal de Stellhell Systemet är ju inte borttaget helt...så helt knäckt blir han nog inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Tänker han bara på posten eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Förresten!? har post count räknaren något stopp?? Går den bara upp till ett visst tal?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Förresten!? har post count räknaren något stopp?? Går den bara upp till ett visst tal?? det vore lustigt om den hadde något stop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Wehooo!!! Mina gammla posts har saknat mig... Bra att du har fixat det så här Hultan.. Trodde inte du menade så här när v isnackade på IRC!?! O varför tror alla att jag bara är ute efter post counten?? Bara för att jag skrivit jippi varje hundra tal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Precis http://www.plaudersmilies.de/devil/sasmokin.gif (Fast nu tror jag inte det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts