the_kille Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 var ligger little havana streetwear?jag har moden så man kan ta kläderna men hittar den inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 vaddå för mod ? men jag fattar inte ta kläder från människor som man gör på ett annat grymmt spel har gllömt vad det heter!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Det är lite svårt att förklara men det ligger på ett hörn av ett stort hus. Innuti är det massa skinjackor. Teddy: Menar du Hitman? På VC kan man inte ta andra människors kläder men ju längre man kommer destå fler kläder kan man välja, man går t.ex ti Rafael's och tar på sig kostym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 vaddå för mod ? men jag fattar inte ta kläder från människor som man gör på ett annat grymmt spel har gllömt vad det heter!?!? Börja vid Showroom och kör mot Little Havana, sväng första höger och sedan första vänster, följ raksträckan nästan hela vägen norrut så ska klädaffären finnas på vänster sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 menar du laundromat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jaja hittade det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 det är väl cuba-kläder?? de kan man väl inte ta? inte jag iallafall, jag blockeras av en o´synlig vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 det är väl cuba-kläder?? de kan man väl inte ta? inte jag iallafall, jag blockeras av en o´synlig vägg Jamen han hadde ju ladda hem en "Mod" så att man kunde ta dom! Det är Clipping som sitter ivägen annars, så att man inte kan ta dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts