kilk9002 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag tycker ändå bon appetit, eller hur det nu stavas var det roligaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jaha vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Nee "Moonlighting" och "death of art" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Annorlunda tråd, men ytterst intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 bankuppdraget...det e så kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 bon appéteit é ju skitkul speciellt när salieri ropar "idioter!!,ni har förstört min lunch!!" och när man ska döda han som skickade maffiagubbarna han springer ju runt i kalsingarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 bon appéteit é ju skitkul speciellt när salieri ropar "idioter!!,ni har förstört min lunch!!" och när man ska döda han som skickade maffiagubbarna han springer ju runt i kalsingarna jo bon apetit var kul....gick ut bakvägen å mördade dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 jo bon apetit var kul....gick ut bakvägen å mördade dom... Ja, det var ju det som var meningen att man skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) "Lunch, Oviktigt" Jag är väll inte oviktig . Skojar bara med dig Redigerad 4 november, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Ja, det var ju det som var meningen att man skulle göra. jojo men man kunde ju panga därinifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 "Lunch, Oviktigt" Jag är väll inte oviktig . (:!!! Jag tror han menade att "Bon apetit" utspelar sig när man äter lunch! alltså menade han inte at DU är oviktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Jag tror han menade att "Bon apetit" utspelar sig när man äter lunch! alltså menade han inte at DU är oviktig! (:!!! Men fatta ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 ...och att inte dra upp trådar helt i onödan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 åhhh!!!! herregud... så barnsligt. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Tycker att "the death of art" var roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hahaha är såjävla kul att se en person ta ett skämt alvarligt och sen se nån annan bli irriterad på det, hoho grinar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts