EikichiOnizuka Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Synd att det inte fanns en polismotorcykel på Vice City, det är en stor miss!! Det hade varit skitfräckt! Tycker inte ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Hmm jag ska undersöka om jag kan göra en mod som lägger till en, fast i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det kanske skulle gå om man ändrar modell/texturer på nån av motorcyklarna och sedan gör så att man kan aktivera vigilante från den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag hade tänkt typ så fast utan att byta ut nån. Fast man måste kanske ändra main.scm för att lägga till Vigilante missions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 nej det gårr väl att göra från VC car stat editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 fungerar verkligen polisens ai med en motorcykel?? nån får iaf ta och testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 kan inte du göra det själv Rippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag hade tänkt typ så fast utan att byta ut nån. Fast man måste kanske ändra main.scm för att lägga till Vigilante missions. men om man måste ändra main.scm för att lägga till Vigilante missions så é de nog bättre o skita i de...jobbigt när man måste starta nytt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Nej jag gillar inte main.scm moddar, så jobbigt. Sen har jag aldrig provat att ändra en scm fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag har oxå tänkt på det, men som Rippo sa... Polisens ai funkar inte till motorcykel... Dom gillar att krocka, o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag har oxå tänkt på det, men som Rippo sa... Polisens ai funkar inte till motorcykel... Dom gillar att krocka, o sånt Om det fanns motorcykelpoliser med samma ai som "moped-backuperna" i phils första uppdrag (gun runner) skulle det nog funka, alltså att dom följer efter en tills man stannar och då kliver dom av sina motorcyklar och börjar skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ja d skulle nog funka..... jag har inte kommit dit än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 offra isåfall vespan, för de andra motorcyklarna vill man ju ha kvar..men trimma den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 offra isåfall vespan, för de andra motorcyklarna vill man ju ha kvar..men trimma den! du tar ju inte bort dom gammla, man har kvar dom + polis motorcykeln. Jag tycker att moddelen skall byggas på en freeway, Angel, eller Sanchez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 du tar ju inte bort dom gammla, man har kvar dom + polis motorcykeln. Jag tycker att moddelen skall byggas på en freeway, Angel, eller Sanchez. okej, jag trodde att en var tvunge att försvinna..me isåfall ska den ju göras på en pcj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Okej ja vet inte mycket om modding... Men Motorcross banan på andra ön (stora) där kan man väll ta dom klver ju oxå av när man stannar..Kubanaerna som jagar en alltså....hopaps det hjälp på nått sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Okej ja vet inte mycket om modding... Men Motorcross banan på andra ön (stora) där kan man väll ta dom klver ju oxå av när man stannar..Kubanaerna som jagar en alltså....hopaps det hjälp på nått sätt dom finns väl bara på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Synd att det inte fanns en polismotorcykel på Vice City, det är en stor miss!! Det hade varit skitfräckt! Tycker inte ni det? de e lite synd men ja kan inte hålla med om att de e en stor miss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 du tar ju inte bort dom gammla, man har kvar dom + polis motorcykeln. Jag tycker att moddelen skall byggas på en freeway, Angel, eller Sanchez. Nej jag tycker man ska använda pcj:n och göra den lite mer "beefy", kanske en blandning av PCJ och Freeway skulle bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 VA?!..finns inte motorcross racet med i GTA VC-PC?!..alltså inte den på arenan utan udner bron till film studion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts