Hultenius Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Barton Waterduck har gjort ett jätteroligt uppdrag! För det första så får man polisen efter sig när man börjar efter att bron har sprängts i introt. Introt har förövrigt massor nya kameravinklar. Sen när man ska göra första uppdraget hos Luigi så hettar det till ordentligt. Du måste nämligen rädda Misty som befinner sig på flygplatsens tak. För att komma dit så måste du sno Salvatores privatplan och flyga till flygplatsen. Salvatore blir rasande och kallar in armén samtidigt som du rullar ner till kajen nedanför och tar av för en resa till Shoreside Vale. Polispådraget är stort! Själv har jag inte lyckats landa på taket men det är ändå ett skitroligt uppdrag och extremt svårt. Ladda ner! (Lägg main.scm i GTA3\data och starta ett nytt spel, dina sparningar kommer inte att fungera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Det låter ganska krävande.... men framför allt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 faan det är vid såna här tillfällen man vill att gta3 ska fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Det här är helt klart det roligaste updraget som någonsin funnits till GTA3, trotts att det är så svårt! (Mitt omdöme) Om man mellanlandar/krash gäller det att fort komma upp i luften igen för bara efter 10-15 sekunder kommer en pansarvagn och kör över dig. En gång var jag väldigt nära med att landa på taket men flög lite lågt och krashade ner på "fel" sida av huset. Det tog inte lång tid innan hela armén var där och någon flyktväg existerade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Hehe installerar nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Oj....hoppas det kommer mycket sånt här nu framöver.....Hultan varför skrev du inget på nyhetssidan som med livvakterna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Oj....hoppas det kommer mycket sånt här nu framöver.....Hultan varför skrev du inget på nyhetssidan som med livvakterna??? Jag har varit så upptagen med att spela det Så har jag ett svårt prov i systematisk biologi imorgon också. Imorgon kommer jag dock fixa en nyhet om det här för alla som har GTA3 måste bara köra detta uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag har varit så upptagen med att spela det Så har jag ett svårt prov i systematisk biologi imorgon också. Imorgon kommer jag dock fixa en nyhet om det här för alla som har GTA3 måste bara köra detta uppdrag Har precis spelat uppdraget och......ja......nej jag gillade det faktiskt inte tyvärr......men man får väll hoppas på andra uppdrag så småningom......och kanske en uppgradering på livvakts moden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag har varit så upptagen med att spela det Så har jag ett svårt prov i systematisk biologi imorgon också. Imorgon kommer jag dock fixa en nyhet om det här för alla som har GTA3 måste bara köra detta uppdrag systematisk biologi??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 systematisk biologi??? Ja, det är... hmm... indelning av alla organismer kan man säga. Mycket krångligt och komplicerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Nu påminner ni mig om skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Skolan suxxxxxxxxxxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Ja håller med Enu mer..... SUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Japp men nu håller vi oss till tråden, inget mer skolprat Någon mer som prövat moden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Japp men nu håller vi oss till tråden, inget mer skolprat Någon mer som prövat moden? Tror jag ska göra det när jag åker upp till mamma om fjorton dar...min dator här hemma är för dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Om typ en halvtimme ska jag terra Chinatown Massacre......hoppas det är bättre än det förra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 mm jag tycker den är gangska bra men jag tycker dock att dom skulle kuna ändra militären till maffia snubbar med m16 fast pansarvagn fortfarande var kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 mm jag tycker den är gangska bra men jag tycker dock att dom skulle kuna ändra militären till maffia snubbar med m16 fast pansarvagn fortfarande var kvar Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Leone e ju med mafian tror inte mafian tar sin egen ledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Ska testa lite senare. Verkar riktigt roligt faktiskt! Hoppas bara att folk fortsätter göra nya uppdrag till GTA3 när Vice släpps, så att vi som inte har PS2 kan få lite kul också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts