LeiF Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 har sökt men inte hittat hur man börjar med rifle range uppdraget. Jag har varit där inne men det verkar inte finnas något att göra där. Kan någon säga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Du måste ha gjort uppdraget The Shootist i malibu club först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Offtopic: Leif du borde kanske byta avatar. Det kan bli missförståndelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Offtopic: Leif du borde kanske byta avatar. Det kan bli missförståndelse. Arvid har PM: at honom men han verkar inte bry sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Du måste ha gjort uppdraget The Shootist i malibu club först. ok tack. Nu har jag bytt avatar så att ingen ska tro att jag är någon moderator. Har inte fått något PM Redigerad 8 augusti, 2003 av LeiF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts