GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Sökte efter lite filer på Google när jag hittade denna fruktansvärda nyhet. LÄS!!! Jag tycker det är för j*vligt! Och Sverige är inblandat med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) No Article matches for "netfiles" on CNN.com Gjorde en sökning men dem hitatde inget, du vet om at tdte finns människor som fejkar cnn och skriver saker som att J-Lo är död o dylikt. Men sen så verkade den väldigt trolig med tanke på adressen :'( EDIT: Det står inget om det alls på Idg.se Det är en fake, Redigerad 8 augusti, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 The end of netfiles Har du tryckt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Va får man inte ladda ner nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 ehh!? dom borde ju vara lite dumma i huvet, vart man än går på internet med bilder, så sparas dom på datorn! HAHAHA! lol, hur ska dom kunna fälla DC då? det GÅR ju inte! HAHAHAHHA! dagens lol, HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag förstår inte riktigt? Ska dem hacka Download.com? Den sidan är väl legal? Vad är det här egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det där är ju påhittat det är ju inte ens riktiga CNN. http://cnn.heavyplasma.com Heavyplasma Nån försöker skämta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det där är ju påhittat det är ju inte ens riktiga CNN. http://cnn.heavyplasma.com Heavyplasma Nån försöker skämta Tänkte väl nästan det...Det där ät lite för drastiskt för presidenter och premiärministrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Tänkte väl nästan det...Det där ät lite för drastiskt för presidenter och premiärministrar... Exakt och det är ju inte ens lagligt för dem att attackera download.com etc Artikeln är slarvig och för kort, bilden är inte ens på CNNs domän och är i usel upplösning och det faktum att download.com inte är olaglig gör ju inte storyn mer trovärdig. Redigerad 8 augusti, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 J*vla "nån"! Undra vem det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Vem som helst kan göra en jätteroligt not klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 om man kollar längst ner: This article is fake. It was generated at cnn.heavyplasma.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Vem som helst kan göra en jätteroligt not klicka NEJ! GTAsajten "lggs" ner. Aja sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) NEJ! GTAsajten "lggs" ner. Aja sorry. det funkade inte med Ä i titlen EDIT Så det var du GTA3 freak som gjorde den från början? Isf var den bra gjord. Redigerad 8 augusti, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jo det var jag som gjorde den. Du tyckte väl att den var slarvigt gjord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jo det var jag som gjorde den. Du tyckte väl att den var slarvigt gjord? slarvig för att vara gjord av en proffessionell journalist på CNN menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 fick nästan hjärtattack först innan jag förstog att det var skämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Men jag skrev ju att det var en fake från första början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Men jag skrev ju att det var en fake från första början Jo men man kollade ju inte på din post innan man tryckte. Chilla ner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jo men man kollade ju inte på din post innan man tryckte. Chilla ner.... Nä men ingen läste heller :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts