ViceMan Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) jag kom till pedestry forest ... nåt sånt ... men jag åkte med glottis bil till höger till den konstiga maskinen vad ska jag göra .... http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/grim_fan.JPG Redigerad 8 augusti, 2003 av ViceMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Jag kommer inte ihåg exakt men du ska i alla fall använda skottkärran. Dra den över kablarna på marken så märker du att nånting händer med trädet. En av de där grejerna på toppen stannar när du drar skottkärran över kablarna, du ska försöka få ena sidan att röra sig i takt med varandra och likadant med den andra sidan genom att föra skottkärran över kablarna. Det kanske var så att alla skulle röra sig samtidigt eller bara att ena sidorna skulle vara i takt, det kommer jag inte ihåg. Poängen är att du ska få trädet i obalans. Snacka sedan med fettot så han hoppar upp i trädet och sätt sen i gång strömmen. Redigerad 8 augusti, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceMan Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 tack jag trodde jag inte jag skulle få nån svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceMan Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 f-n jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Du ser på vardera sidan om trädet finns det 2 grejer som rör sig. Du ska med hjälp av skottkärran få dem att röra sig i takt med varandra. Alltså ena sidan ska slå ut samtidigt sedan ska den andra sidan slå ut. När båda sidor turas om att "slå ut" är det klart och du ska be glottis klättra upp och du ska sedan sätta på strömmen. Redigerad 8 augusti, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceMan Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ( jag e lite trög jag vet ) men ska alla grejerna slå ut samtidigt .... eller vadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Först ska ena sidan slå ut, sedan ska den andra sidan slå ut. <>||||---- <>||||---- sen andra sidan ----||||<> ----||||<> Redigerad 9 augusti, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceMan Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag känner mig dum..... fast tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Måste oxå ha hjälp med en grej.... jag instalerade spelet igår... fast jag har glömt hur man gör i börjarn... jag hade promblem förra gången oxå... jag vet att man ska upp på ett tag och göra nått.. jag har kommit upp på taket men vad gör man där??? asså det e direkt när man kommer upp från arme snubben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceMan Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 du måste till dominos kontor... fönstret längts bort från vänstra sidan du ska boxa på hans boxgrej ... boxa till hans mungrej ramlar ta den ... sen gåru till hans skrivbord .. sen öpnnar du han hurts.. han lådor... brevi datan ... sen taru en konstig blomma typ ... sen ska du ta repet .. inte den som man går ner med det finns en rep brevid du tar den och tar blomman från dominos låda sen kastar du den till trappan.... sen går du upp och sen så ser du en tallrik formad grej typ som står på taket .. du ska lägga din kattballong där och sen brödet sen så låter du fåglarna äta sen så kommer dom spräcka så kommer alla flyga iväg och då kan du ta äggen ... sen... du vet den hära dominos mun grej gå till glottis kontor och fyll på mungrejen med nån konstig kräm och sen sätter du på dig den och tar ut den ... sen går du ner och ger den där tjejen mungrejen sen går du och ger äggen till killen nu orkar jag inte skriva mer ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 HERRE GUD!! VILKET FULT SPEL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 HERRE GUD!! VILKET FULT SPEL!! ja.. av gamla spel kan man inte förvänta sig så mycket av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 FÖROLÄMPA INTE GRIM FANDANGO!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts