Daniel Jhn Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Vad ska man göra på det telefonuppdraget som heter autocide. Jag har åkt till den platsen som är utmärkt på kartan men vet inte vad jag ska göra? De uppdragen man gör i huset där Diaz var efter man dödat honom står det ett V. Men jag kan inte hitta vart det är. Ser det bara på kartan. Vart ska jag ta vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 V betyder Vercetti Tommy med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Vad ska man göra på det telefonuppdraget som heter autocide. Jag har åkt till den platsen som är utmärkt på kartan men vet inte vad jag ska göra? De uppdragen man gör i huset där Diaz var efter man dödat honom står det ett V. Men jag kan inte hitta vart det är. Ser det bara på kartan. Vart ska jag ta vägen? Du ska döda omkring 5 gängmedlemmar som kommit från Europa för att råna en bank i stan, "your employer and his associates do not want this to happen', Den första du ska döda är uppe på en reklamskylt, mao titta uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts