minigun Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 1. Detta kanske redan är känt, men....Starta i Liberty. Ta en alldeles "Färsk" bil och skjut 15 skott på den. Det är max av vad den tål. Kör det till "Hoppet" den trasiga bron och hoppa från södra sidan till den norra - Bilen slutar "låta" (ni märker att jag har mina egna ord till gta).Innan hoppet skulle bilen inte ha klarat ett enda skott, men nu klarar den 5 skott. Gratis reparation! 2. Spökmotorcykel. Ta en motorcykel, vilken som helst. och kör. Försök att kliva ut i så hög hastighet som möjligt. När du klivit av i ganska låg hastighet kommer motorcykeln att göra en lätt sväng av sej själv men den rätar till sej och fortsätter rakt fram ända tills den kommer att krocka i något, UTAN dig på. . Ganska häftigt om jag får säga det själv. Jag återkommer kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det blir alltid så om man landar på en sluttning med en trasig bil. Jag har inget emot att du delar med dig av buggar men du behöver inte starta en ny topic varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det blir alltid så om man landar på en sluttning med en trasig bil. Jag har inget emot att du delar med dig av buggar men du behöver inte starta en ny topic varje gång. ojdå, tänkte mig inte för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 det där med motorcyckeln upptäckte jag igår ! tyckte inte det var mycket till bugg men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det där med motorcyklarna har jag vetat länge, brukar åka upp på tak med dem sen försöka träffa människorna nere på marken genom att låta dem "rulla" och sen ramla ner och sprängas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Det där med motorcyklarna har jag vetat länge, brukar åka upp på tak med dem sen försöka träffa människorna nere på marken genom att låta dem "rulla" och sen ramla ner och sprängas... haha, precis min stil cool pool: det måste väl ändå räknas till bugg. du tror väl inte att det är meningen att det ska vara så`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) haha, precis min stil cool pool: det måste väl ändå räknas till bugg. du tror väl inte att det är meningen att det ska vara så`? Vet inte... ok då jag ger mig! ( ) *Edit* Jag hittade en ny bugg! Jag gick helt vanligt mot en vägg sen så kom jag under staden! jag kunnde gå åt alla håll men när jag kom till vattnet så tog det stopp PS. jag har gjort en egen smili! Redigerad 9 augusti, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Vet inte... ok då jag ger mig! ( ) *Edit* Jag hittade en ny bugg! Jag gick helt vanligt mot en vägg sen så kom jag under staden! jag kunnde gå åt alla håll men när jag kom till vattnet så tog det stopp PS. jag har gjort en egen smili! jag har ramlat igenom gatan mååånga gånger och en gång blev jag riktikt arg då jag nästan klarat banan... .... förresten.. du gick "helt vanligt mot en vägg"? nåja... Redigerad 9 augusti, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 har hänt mig mång ggr på GTA2 och har för mig att jag gjort de på GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts