Jump to content

Skräckbilder

samool
 Share

Ska det finnas bilder på ciggarettpaketen på lungcancer?  

65 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför kan man inte jämföra det för???

Jag tycker det e lika normalt att röka som att äta godis, kanske inte för barn men för vuxna.. föresten e det faktiskt inte sånt j*vla grupp tryck att röka alla fall inte där jag bor... Jag e inte med rökare men jag e inte i mot dom heller eftersom jag fest röker... men mäniskan kom ju på ciggaretten då måste väll mänsikan få andvända den!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det e lika normalt att röka som att äta godis, kanske inte för barn men för vuxna.. föresten e det faktiskt inte sånt j*vla grupp tryck att röka alla fall inte där jag bor... Jag e inte med rökare men jag e inte i mot dom heller eftersom jag fest röker... men mäniskan kom ju på ciggaretten då måste väll mänsikan få andvända den!!

Ska man använda kärnvapen också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju ganska ovanligt att någon börjar röka sådär utan någon som hellst kontakt med nån annan som gör det eller påmanar. Men så är det väl med godis med. :angry:

Fast godis dödar inte i samma mängder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, klart som fan att en snusare har större chans att få tand/tandköttsproblem än en icke snusade.. Men jag säger som XmaN, Det händer så förbannat liten skara så man kan knappt säga att det är en fara... :)

På dosan står det som skyddstext; "Denna tobaksvara kan skada din hälsa och är beroende framkallande"

men till skilnad från ciggaret paket som det står i stil med Ciggaretter dödar o att man inte ska röka...

Snusa är fan inte farligare än att hmm.. Dricka alkohol.. Det gör ju fan nästan varenda kotte i hela världen... -_-

Det stog en artikel i Expressen förra veckan om snusning o skit.. Ska fan leta upp det... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag börja röka FÖR tidigt. Och jag ignonerade bara dom där fjantiga grejerna.. SKolan ska ta mer ansvar tycker jag.. Vi har inte fått lära oss ngt om konsekvenserna om man börjar röka.. men däremot droger, vilket dom flesta normala skitungarna ignonerar..

det e sant det..allt e agges fel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor