StellHell Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 det finns fakta på att snus skadar hälsan... kanske inte att man just får cancer men det är inte helt ofarligt (mycket bättre än att röka men endå så kan man bli som på bilden nedan) Ta fram en siffra på hur många det är som blir sånna per år och sen en siffra på hur många det är som får canser av cigaretter... Ska man bli sån måste man vara otroligt beroende och snusa lös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 kan inte nån försöka hitta bilderna som dom ska sätta upp på cigarett paketen VOTE:ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 var i expressen i går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Vote: JA Ingen ska röka (tycker jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Vote: JA Ingen ska röka (tycker jag). Håller med! Det borde nästan var lag på det! Inte för att jag bryr mig om dom som röker, (dom får skylla sig själva) men dom skadar ju andra också som inte röker! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Håller med! Det borde nästan var lag på det! Inte för att jag bryr mig om dom som röker, (dom får skylla sig själva) men dom skadar ju andra också som inte röker! :'( lag ska de va...och man borde inte få röka i folkmassor heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Äckligt: Nej(inte om man har börjat) Farligt: Nej! Finns inga kopplingar mellar cigg o snus.. Man kan inte få cancer av snus.. Alla risker är lika stora som om man va icke snusare.. w0rd!!!! General portion! Btw, nån som smakat de där snuset som ser ut som russin som finns i olika smaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Ta fram en siffra på hur många det är som blir sånna per år och sen en siffra på hur många det är som får canser av cigaretter... Ska man bli sån måste man vara otroligt beroende och snusa lös... om du lyssnar på vad jag säger så skrev jag att det är "mycket bättre än att röka"..räcker inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 w0rd!!!! General portion! Btw, nån som smakat de där snuset som ser ut som russin som finns i olika smaker? Som ser ut som russin??? Tuggtobak eller?? Eller menar du catch.. det finns i lyche, eucalyptus o lakris smak.. @samool: jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Som ser ut som russin??? Tuggtobak eller?? Eller menar du catch.. det finns i lyche, eucalyptus o lakris smak.. @samool: jaja... vad är lyche ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 vad menar du stellhell.. ta reda på fakta? jag tror nog alla vet att snus fräter på tandköttet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 vuxna som hade föräldrar som rökte när dom inte visste att det var farligt dom började ju röka inte alla men .. men nu när alla vet att det är farligt så börjar vissa ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 vad menar du stellhell.. ta reda på fakta? jag tror nog alla vet att snus fräter på tandköttet jag har snusat i tre år och mina tänder/mitt tandkött ser exakt ut som det gjorde då... Det är snus, inte nån jävla syra... @samool: Lychee är en frukt.. Smakar lite som jordgubb... Bilder: Det växer på Hawaii tex... Gott som fan(iaf snuset ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men ge dig stellhell det är inte bra att snusa, utav många anledningar, du vet det, jag vet det, alla andra vet det. Spela inte så jävla gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 stell: Hur tror du är störst chans att få problem med tandköttet? om man snusar eller icke snusar? Försök inte låta som om det inte finns några nakdelar! (du kanske lurar några småbarn här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 GTA3_P: Ja, vi ska föregå med gott exempel! (:!!! Nej, jag skämta bara. Jag håller med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men asså allvarligt jag känner folk som har snusat hela livet utan att man ens märker den... dom har inte ens gula tänder... klart det e större risk men så farligt e det inte.... Sen en kompis farbror har rökt sen han va 13 han e 70 nu tro det eller ej men när han va och kolla sinna lungor så syndes det inte en att han rökte... För 20-30 år sen va det inge tjaffs om ciggarer och snus... det e väll inte farligare nu en då!! (:!!! .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men asså allvarligt jag känner folk som har snusat hela livet utan att man ens märker den... dom har inte ens gula tänder... klart det e större risk men så farligt e det inte.... Sen en kompis farbror har rökt sen han va 13 han e 70 nu tro det eller ej men när han va och kolla sinna lungor så syndes det inte en att han rökte... För 20-30 år sen va det inge tjaffs om ciggarer och snus... det e väll inte farligare nu en då!! (:!!! .... Att det inte var något tjaffs om det förr var för att då fanns inte samma kunskaper som finns idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) Det kan vara faligare nu också eftersom det har blivit mer utsläpp i luften som kan göra cigarett giftet kanske starkare. Och så sliter det ju på lungorna mer med mer avgaser kombinerat med cigaretter. XmaN: Han kanske fjortis rökte. (:!!! Redigerad 12 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) Att det inte var något tjaffs om det förr var för att då fanns inte samma kunskaper som finns idag! Ja men då e det synd att det finns kunskaper om det då eftersom nu hatar alla det, dom som har fastnat för längesen får ju massa skit om dom röker nu..... inte för jag gillar rökare men jag fest röker själv så rökte förut men började snusa istället... Sen tycker jag inte ni ska säga att det e larvigt och att man ska försöka va cool när man röker... då försöker ju ni va coola när ni äter godis... Redigerad 12 augusti, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts