Jump to content

Skräckbilder

samool
 Share

Ska det finnas bilder på ciggarettpaketen på lungcancer?  

65 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

det finns fakta på att snus skadar hälsan...

kanske inte att man just får cancer men det är inte helt ofarligt

(mycket bättre än att röka men endå så kan man bli som på bilden nedan)

78-100x100_128812_0.gif

Ta fram en siffra på hur många det är som blir sånna per år och sen en siffra på hur många det är som får canser av cigaretter... -_-

Ska man bli sån måste man vara otroligt beroende och snusa lös... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äckligt: Nej(inte om man har börjat)

Farligt: Nej! Finns inga kopplingar mellar cigg o snus..

Man kan inte få cancer av snus..

Alla risker är lika stora som om man va icke snusare.. :wub:

w0rd!!!!

General portion!

Btw, nån som smakat de där snuset som ser ut som russin som finns i olika smaker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta fram en siffra på hur många det är som blir sånna per år och sen en siffra på hur många det är som får canser av cigaretter... >_<

Ska man bli sån måste man vara otroligt beroende och snusa lös... :wub:

om du lyssnar på vad jag säger så skrev jag att det är "mycket bättre än att röka"..räcker inte det? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad menar du stellhell.. ta reda på fakta? jag tror nog alla vet att snus fräter på tandköttet ;)

jag har snusat i tre år och mina tänder/mitt tandkött ser exakt ut som det gjorde då... :(

Det är snus, inte nån jävla syra... ;)

@samool: Lychee är en frukt.. Smakar lite som jordgubb... ;)

Bilder:

lychee-various_129826_0.jpg

lychee_129826_1.jpg

Det växer på Hawaii tex... :P Gott som fan(iaf snuset :shifty: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså allvarligt jag känner folk som har snusat hela livet utan att man ens märker den... dom har inte ens gula tänder... klart det e större risk men så farligt e det inte....

Sen en kompis farbror har rökt sen han va 13 han e 70 nu tro det eller ej men när han va och kolla sinna lungor så syndes det inte en att han rökte...

För 20-30 år sen va det inge tjaffs om ciggarer och snus... det e väll inte farligare nu en då!! (:!!!:) ....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså allvarligt jag känner folk som har snusat hela livet utan att man ens märker den... dom har inte ens gula tänder... klart det e större risk men så farligt e det inte....

Sen en kompis farbror har rökt sen han va 13 han e 70 nu tro det eller ej men när han va och kolla sinna lungor så syndes det inte en att han rökte...

För 20-30 år sen va det inge tjaffs om ciggarer och snus... det e väll inte farligare nu en då!! (:!!!:) ....

Att det inte var något tjaffs om det förr var för att då fanns inte samma kunskaper som finns idag! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att det inte var något tjaffs om det förr var för att då fanns inte samma kunskaper som finns idag! :angry:

Ja men då e det synd att det finns kunskaper om det då eftersom nu hatar alla det, dom som har fastnat för längesen får ju massa skit om dom röker nu..... inte för jag gillar rökare men jag fest röker själv så rökte förut men började snusa istället...

Sen tycker jag inte ni ska säga att det e larvigt och att man ska försöka va cool när man röker... då försöker ju ni va coola när ni äter godis...

Redigerad av XmaN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor