Defcon Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hah blev värsta missförståndet...det är som att du menar "vote: ja" till det du skrev över hehe såg rätt skoj ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hehe såg rätt skoj ut Ja verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Ja verkligen! hahaha!! det där lät lite konstigt! lol ps/ kan försäkra er att det inte e ett skott hål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 väx upp era jävla offer och skaffa er ett liv det e inte så jävla farligt som alla tror att röka bara för att du röker själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 vote: ja Säger bara en sak till alla rökare; Börja snusa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 vote: ja Säger bara en sak till alla rökare; Börja snusa!!! håller med där t 100% mmm rapé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 håller med där t 100% mmm rapé *pff* General ska det vara..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 vote: ja Säger bara en sak till alla rökare; Börja snusa!!! det e minst lika äckligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 bara för att du röker själv??? hehe jupp men jag kedjeröker inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hehe jupp men jag kedjeröker inte iaf ok...försök sluta...tänk på framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 väx upp era jävla offer och skaffa er ett liv det e inte så jävla farligt som alla tror att röka Enligt statistiken så minskar varje cigarett ens liv med 2 minuter. Vote: Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 väx upp era jävla offer och skaffa er ett liv det e inte så jävla farligt som alla tror att röka det värsta jag vet är sånna som tycker det är tufft att röka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag röste på nej dom som röker får skylla sig själva jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 det e minst lika äckligt.... Äckligt: Nej(inte om man har börjat) Farligt: Nej! Finns inga kopplingar mellar cigg o snus.. Man kan inte få cancer av snus.. Alla risker är lika stora som om man va icke snusare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) med det fräter ju ditt pund! Redigerad 9 augusti, 2003 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 med det fräter ju ditt pund! Ta reda på lite fakta innan du uttalar dig.. Pund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag bryr mig inte vill dom döda sig själv så får dom göra det. har du någon gång suttit fast i det? tror inte det, har man fastnat är det nästan, omöjjligt att ta sej ur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 det värsta jag vet är sånna som tycker det är tufft att röka finns det sånna?? ..det kan jag inte förstå jag vill inte umgås med rökare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Ta reda på lite fakta innan du uttalar dig.. Pund... det finns fakta på att snus skadar hälsan... kanske inte att man just får cancer men det är inte helt ofarligt (mycket bättre än att röka men endå så kan man bli som på bilden nedan) Redigerad 9 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Inte så härlig bild där så där vill man inte se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts