minigun Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Ta dig igenom ett stängsel, gör så här: enklast är att använda bilen Regal som har väldigt raka former. Det går även med andra bilar men jag föredrar Regalen. Ta ett stängsel, exempelvis stängslet i Aye Alley (tror det heter så), San andreas där marken är orange. där inne står flera bilar och ett par polisbilar. Iallafall så parkera Regalen jäms med stängslet med sidan där du kliver ut mot stängslet. ingen luft får komma mellan stängslet och bilen. sedan kliver du bara ut ur bilen, då kommer gubben att hamna på andra sidan stängslet. Vill du ut igen så är det bara att kliva in i bilen från din sida av stängslet, köra bort bilen från stängslet och kliva ur. Hoppas att jag gjorde en bra beskrivning och att ni förstod den. nu ska jag tillbaka till gta-världen och leta buggar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hehe, du borde letat buggar till spelet innnan det släppts så att det inte blivit så många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hehe, du borde letat buggar till spelet innnan det släppts så att det inte blivit så många , jag borde bli speltestare menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr^nO Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Det är ju alla buggar i gta (1) som gör spelet så himla roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jo den buggen är ju gammal. Det är ännu lättare att använda en lastbil eller stridsvagn för då åker man under bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jo den buggen är ju gammal. Det är ännu lättare att använda en lastbil eller stridsvagn för då åker man under bara. jamen hur kommer man ut igen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jamen hur kommer man ut igen då? Jo komma ut? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 man är väll redan ute, beror på vad man definerar på ute och inne på ett ute only spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 man är väll redan ute, beror på vad man definerar på ute och inne på ett ute only spel... Inne i en inhägnad inte i ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 den buggen har jag vetat rätt länge.. men det är ju bra att du skriver den ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts