Zane Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 min mus pekare och gubben i vice city kör bara åt vänster hela tiden det går ju inte särskilt bra att styra då så vet nån hur man gör nu? det är endast i vice city det är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 har du nån ratt eller joystick? i såfall testa att koppla ur den -flyttad till vc-forumet- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh juste min störda joystick ja den har gjort så på andra spel kommer jag ihåg nu går det att fixa så att man kan ha den inkopplad samtidgt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 det är väl inte svårt att koppla ur den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 det är väl inte svårt att koppla ur den? Vissa har den i seriela porten och den ligger bakom datorn Kan vara lite svårt att koppla ur och koppla in hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 ähh, det handlar inte om att det är svårt, utan lathet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 ähh, det handlar inte om att det är svårt, utan lathet good one men det stämmer nog...jag måste byta från högtalarna till hörlurarna hela tiden..det e fan jobbit asså men d får gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hmm precis men jag undra bara det måste ju gå att fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 good one men det stämmer nog...jag måste byta från högtalarna till hörlurarna hela tiden..det e fan jobbit asså men d får gå... för mig e det värre högtalarna, hörlurarna och steriohögtalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts