Star Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Ja har alltid undrat varför den står där (på andra ön längs me den stora vägen) I början va den låst men nu går det att köra den (har klarat 80%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det är nytt från ps2 till pc tror jag. Även att fbi cheeta bakom polisstationen i havanna + massa andra bilar...Jag har inte märkt det på ps2 iaf (har 100%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Security Bilen står vid banken... Det finns viss logik i d... Nu vill jag inte va en sån som märker ord, joakimnestor, men det är en civilpolis cheeta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Securitybilen åker ju omkring på gatorna, men de kanske de bara é när man kommit längre fram i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts