the_kille Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 vad är dff filen till för? (det kanske finns sånna här topic's men hiitar inga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 modellen (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 om jag ska göra en bmw texture ska jag ändra dff och txd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 .txd ger dig texturerna i Zmod. Har du inte .txd fil så ser du ingenting. .dff är själva bilen, alltså rötterna kan man säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 dff är modellen, och txd är texturen! (är inte svårare än så, förstår inte varför ni ska krångla till det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts