BigBear Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Det går aldrig... Störningar och skit vettu Jag kollade och det stog att det inte fanns tillgängligt... MEN: Jag e inte sur för det vi kan ju få Tiscali här jag é 100 på att jag kommit upp den hastigheten, och de é inte bara jag, dom flesta av mina polare har BBB och dom har också kommit upp i den hastigheten men de händer sällan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 vadå går inte komma upp? sjuk eller? siter också med BBB och det går t.o.m snabbare än så. har legat på 2mb/sek när jag laddade ner en sak på DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 vadå går inte komma upp? sjuk eller? siter också med BBB och det går t.o.m snabbare än så. har legat på 2mb/sek när jag laddade ner en sak på DC ok? då måste du ha mer än 10 mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts