samool Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Var just inne på bredbandsbolagets hemsida (www.bredband.com)... och där fanns det en sök grej så man kunde kolla om man kunde få 10 mbits bredband..jag slog in mitt postnr. och blev mäkta förvånad..jag kunde få 10 mbits bredband för 1500 kr i start avgift o sedan en månadsavgift på 399 kr..vet inte om det är värt det...vad tycker ni? kör just nu på telia adsl..men testa o slå in ert postnr..man kan bli förvånad..ingen har sagt att vi kan få så snabbt internet hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag kunde också få det. Trodde inte heller jag kunde få, sitter just nu på Bostreams 2,5mbit. Men sen jag jag in på Bostreams hemsida och kolla (Testa själv) om jag kunde få deras scream som går i upp till 26mbit, och det kunde jag! Det märkliga är att det är 50kr billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Kolla om du kan ha bostreams 26mbit http://www.bostream.se/page.php?xml=swe/pa....xml&nomargin=1 simon hann före Redigerad 8 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 det kunde jag visst också få ska kolla upp det där..men på båda ställena blir det dyrare ca tusenlappen dyrare i anslutningsavgift om man beställer efter 31/8..det är ju inte så jättelångt kvar så man får ta o bestämma sig då..är det nån som har scream som kan berätta hur det är? det verkar ju gå fort iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Jag kan få det, och vi beställde det för ett tag sen edit: såg precis att vi också kunde få scream Redigerad 8 augusti, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Asså 26mbit är ju grymt snabbt, 10mbit är ju ingenting i jämförelse... tror minsann jag ska ta ett snack med farsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 ni som har "äkta" bredband..hur fort går det att ladda ner nåt på en normal server. går det lika fort som dom påstår? vad brukar den normala hastigheten vara liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag har som sagt 2,5 vilket är äkta, är ju över 2. Brukar gå i 300kb/s men med BBB går det vad jag vet 500-600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag har som sagt 2,5 vilket är äkta, är ju över 2. Brukar gå i 300kb/s men med BBB går det vad jag vet 500-600. när de går som fortast me BBB brukar jag komma upp i typ 1,2 mb/sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 när de går som fortast me BBB brukar jag komma upp i typ 1,2 mb/sek Det är helt okej... Tänk er då hur snabbt det går med 26mbit, huuhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Vad är BBB?? Var kan man ta hem? Låter ungefär som DAP (Download Accelerator plus), snabbar upp hemladdningar. Ska skaffa rix Radio-bredband 2 mb/s och kommer nog att ta hem rejält med saker från internet. 2 mb/s är inte jättesnabbt, men lyckas vi (min familj) värva mer än 15 kunder får vi det gratis och tjänar lite på det. BLir det inte det blir det nog Brebandsbolagets 10 mb/s eller Bostreams Scream på 26 mb. Hur som helst är ju det skönaste med bredband att kunna vara inne hur läääääääääääääääääääääääänge som man vill. Nu har jag bara modem och kan inte vara innne så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det är helt okej... Tänk er då hur snabbt det går med 26mbit, huuhhh jo, men då måste man bo nära "saken" (kommer inte ihåg va de heter) för att få 26 Mbps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jo men är det inte samma sak med BBB? Iaf så lär man ju komma över 10 även om man längst ifrån som scream kund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jo men är det inte samma sak med BBB? Iaf så lär man ju komma över 10 även om man längst ifrån som scream kund. tror inte de é samma med BBB men de borde de ju iof va... jo, de lär va mer än 10 mbit längst ifrån ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Vad är BBB?? Var kan man ta hem? Låter ungefär som DAP (Download Accelerator plus), snabbar upp hemladdningar. Ska skaffa rix Radio-bredband 2 mb/s och kommer nog att ta hem rejält med saker från internet. 2 mb/s är inte jättesnabbt, men lyckas vi (min familj) värva mer än 15 kunder får vi det gratis och tjänar lite på det. BLir det inte det blir det nog Brebandsbolagets 10 mb/s eller Bostreams Scream på 26 mb. Hur som helst är ju det skönaste med bredband att kunna vara inne hur läääääääääääääääääääääääänge som man vill. Nu har jag bara modem och kan inte vara innne så mycket. BBB är BredBandsBolaget Redigerad 8 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 lol @ R2D2 BBB är ett företag som "säljer" bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) lol @ R2D2 BBB är ett företag som "säljer" bredband. fast BBB, det är väl inte en officiell förkortning..bara användare som använder det som förkorting, tror jag så d kanske inte e så lätt o veta Redigerad 8 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Kunde värken ha BBB eller Bostreams.. Får väl sitta på detta förbaskade modem några månader till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag kunde inte ha BBB eller Scream heller. Fast jag har ju mitt trofasta 2,5 mbps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 när de går som fortast me BBB brukar jag komma upp i typ 1,2 mb/sek Det går aldrig... Störningar och skit vettu Jag kollade och det stog att det inte fanns tillgängligt... MEN: Jag e inte sur för det vi kan ju få Tiscali här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts