DimpZ Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag laddade just ner en 100% save game och Då jag kommer vid banken ser jag nåt som ser ut som en bugg! Det ser ut som ett sprängt cafe! Ska man spränga ett cafe i spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jajemän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Vad heter det uppdraget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 tror de heter Shakedown.. rätta mig om ja ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 FEEL! Vet ej vikket uppdrag d e, men shakedown är när man slår sönder fönster... Om du menar Cop Land (där man tar poliskläder me Lance), så är det nog oxå fel... Han sa att d va vid banken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 FEEL! Vet ej vikket uppdrag d e, men shakedown är när man slår sönder fönster... Om du menar Cop Land (där man tar poliskläder me Lance), så är det nog oxå fel... Han sa att d va vid banken... just då skulle man paja fönster så va de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Vart laddade du ner 100% save game, skulle också vilja få tag på det??? jag har kört fast vid 95%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 va tråkigt att ladda ner en 100% save när man inte ens har klarat main-storyn fattar inte varför man vill ladda ner dom. raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag har klarat main storyn men det som fattas är 2 hidden och 1 unique jump, och jag pallar fan inte och leta igenom alla 100 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 om man har kommit lika långt som du rocky kan man juh ladda ner 100% save. men annars kastar man ju bort hela spelet inkl. alla hemligheter i det. och man kommer ju undra: varför i h*lv*t* är dom där lilaklädda snubbarna sura på mig t.ex... tips: klara spelet själv raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 på www.savegames.net så finns det 100% och 99% på samma fil..den har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Jag laddade just ner en 100% save game och Då jag kommer vid banken ser jag nåt som ser ut som en bugg! Det ser ut som ett sprängt cafe! Ska man spränga ett cafe i spelet?? (:!!! jag laddade ner Secret locations modden (eller va den nu heter) och då fick man 2 st av den där stora byggnade men spränger i Avrys uppdrag Demolition man. den andra låg på andra sidan gatan. såg lite kul ut när man kom med en heli. Sen fick man den söndersprängda haitifabriken inknölad i ett hus på den stora vägen mellan Pay'n'Spray och Mitch Bakers bar. lite knasigt Redigerad 13 augusti, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 errhm, vafan var det för någon fil egentligen? (:!!! det låter som att hela spelet blev ganska stört efter att du laddade ner den. raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts