minigun Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Ni som har klarat Vice City till 100%. Använde ni ALDRIG en karta?? Kartor räknar jag till FUSK, och Fusk vill inte jag veta av på min dator. Så är det NÅGON som har klarat Vice City till 100% UTAN karta?? Jag: har klarat 82% och jag använder inte karta. 91 Hidden P och alla utom en Rampage. Redigerad 8 augusti, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 hata kart hatare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Menar du den lilla "kartan" nere i det vänstra hörnet av skärmen? Eller kartan man får med i kartongen? Hur som helst tycker jag inget av dem är fusk, en karta är väl väldigt oskyldig att använda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 tror han menar en sån här karta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) nej nej, karta till hp rampages, ovs..förlåt mig, jag var inte så tydlig med vilken sorts karta jag menade. :"> radarn i hörnet och kartan i spelet är ju okej, men jag vill inte använda hidden packages karta och liknande. det var sånn karta jag menade.. edit* aah, nu såg jag ditt inlägg bigbear. det var sådan jag menade. Redigerad 9 augusti, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juicy Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Själv spelar jag inte VC för att jag känner mig tvingad att klara allt jag använder i stort sett alla fusk för att jag tycker att det är roligt att spela och fjaska omkring och spöa personer.. visst är det roligt att göra uppdrag men det är själva helheten i hela spelet som gör det värt att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts