mange Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Finns det någon grej så att man kan kolla vilken affär man har kvar att råna? Har rånat alla utom en eller måste jag råna om alla igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Har du rånat dom som är vid "Rock City"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 du måste råna alla igen om du inte har koll på allihop.. det finns en karta på gtasajten som visat bla robberies. personligen använder jag inte karta eftersom det klassas som FUSK. men det är ju upp till dig om du vill använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Vet redan vart alla är! Men tack andå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Hur rånar man??Är det bara att döda han som äger affären?Det har jag gjort iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Hur rånar man??Är det bara att döda han som äger affären?Det har jag gjort iaf!!! Nej man siktar på honom tills man fått 4 pengabuntar så att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Nej man siktar på honom tills man fått 4 pengabuntar så att säga.. de räcker med en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det funkar ju inte......när man siktar på han står han ju bara där och glor ju...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjompa Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 forsätt att sikta på han! tillslut ger han dig pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 du måste råna alla igen om du inte har koll på allihop.. det finns en karta på gtasajten som visat bla robberies. personligen använder jag inte karta eftersom det klassas som FUSK. men det är ju upp till dig om du vill använda den löl... FUSK! Fusk = ASPIRINE LEAVEMEALONE NUTTERTOOLS PRECIOUSPROTECTION Karta = HJÄLPMEDEL!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts