LunCh Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 OK Q8: Gjord av: LunCh Ersätter: Tank stationen Betyg: 3/5 [Download] Bild: http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/lunch/ok_mod.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 OK Q8: Gjord av: LunCh Ersätter: Tank stationen Betyg: 3/5 [Download] Bild: http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/lunch/ok_mod.jpg Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ska snart få VC på dator. då ska ja lätt fixa in den där. as snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepe Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 COOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Istället för att göra en ny tråd så kan du skicka ett PM till mig så lägger jag den i den "officiella" Sverige-tråden. Snyggt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Man tackar för alla finna kommentarer . Kommer inte göra så många mer mods just nu. För jag ska börja på en GTA (1) banna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Istället för att göra en ny tråd så kan du skicka ett PM till mig så lägger jag den i den "officiella" Sverige-tråden. Snyggt iaf! Han ville kanske visa upp den lite. Det är ju fler som kollar i en ny topic än som kollar i Svenska Mod topicen för att se om det har kommit en ny mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Nu kommer jag här och klagar lite! Finns det 97-oktanig bensin? Annars ett vädigt snyggt jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag är inge bra på bensin. så skit samma får väll fixa det nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Byt ut det till 95(grön) 98(grön) och Diesel(röd.?) så blir det bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts