samsung Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag undrara om det är nån som kan ge mig tips om hur man klarara uppdraget i köpcentret då man ska ta sönder alla skyltfönster?? När jag tagit sönder dom så står det att det skulle va en hit and go och inte en hit and coffe vad gör jag för fel kan nån svara på det? ha en bra dag MVH Tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Du är kanske för långsam... Tack detsamma btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 försök att åka in med en motorcykel i köpcentret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 take a coffe.. du måste skynda dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samsung Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 NU vet jag varför det stog som det gjorde.. Jag glömde skjuta söder skyltfönstren på skivaffären sen ska man ju tillbaka till huset där man fick uppdraget i från Men tack alla som svarade HA det bra Mvh Tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 NU vet jag varför det stog som det gjorde.. Jag glömde skjuta söder skyltfönstren på skivaffären sen ska man ju tillbaka till huset där man fick uppdraget i från Men tack alla som svarade HA det bra Mvh Tobbe När man krossat alla fönster är uppdraget slutfört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts