the-copy Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 skit i cs och spela dod, och har du dom senaste drivrutinerna och senaste stable kernel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 skit i cs och spela dod, och har du dom senaste drivrutinerna och senaste stable kernel Men det e ju d att om CS funkar kan man ju spela MS också Sist jag skulle ladda drivrutiner gick det i 900bytes/s så jag avbröt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 det gick fort! jag har ominstallerat sa jag har bytt karnel mist 3ggr pa 2 dagar och nu ska jag gora det igen! 33mb stor kernel! *urk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 hehe, har fatt in drivisar, en ny kernel, winex, hl, och ns, men jag har 16 i ping i NS pa oGL 800x600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts