the-copy Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Jag har slackware 9.0, inte den nyaste kärnan, but whatever, kör med gnome i X, har testat alla som följde med, bara gnome som är bra(och det som är "very basic" )! Tror jag ska prova fluxbox, folk säger att det är bra, har det på HDDn, men har inte haft tid Redigerad 8 augusti, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Måste bara fråga vart kan man ladda hem linux?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 lite offtopic, men th copy: ska jag fixa din signatur? den ser inte särskilt riktig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jag är på väg att ladda ner linux nu till min mac vet inte om det kan funka mandrake 9.1 ppc iso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag har Debian 3.0R1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Måste bara fråga vart kan man ladda hem linux?? ftp.sunet.se sen på pub, sen på linux, sen på disturbitations sen vilken dist, tycker du ska välja redhat, sen då du känner dig säker ska du ta slackware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jag är på väg att ladda ner linux nu till min mac vet inte om det kan funka mandrake 9.1 ppc iso hade också tänkt att göra d.. finns en dist. som heter Yellow Dog Linux 3.0 som skulle funka bra.. men mandrake ppc funkar nog lika bra den. sen tänkte jag installera linux på mitt xbox =D det går faktiskt att göra, xbox:en e ju en dator från grunden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 arghh min mac krascha för när jag skulle bränna linux från min pc så fick jag syn på macosx1 cd (från ett p2p prog) som jag brände iställe o provade med sen satte jag in det i min stackars g3:a som krascha och nu inte går att använda för att inte skärmen tänds tror ni det var nåt sorts virus då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hur mycket ram hade burken, mac OS X ska ha minst 128 tror jag men egentligen mycket mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jamen jag satte in cd 1 och då kom den glada maccen sen starta den om och efter det funkar det inte att tända skärmen jag har en g3 på 300 mhz 312 mb ram och för lite i grafik kort så den klarar nog inte mac os x men datorn ska väl inte döööö!! för det så jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 nää, den borde inte dö kolla på nåt mac-forum om nån haft samma problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) det är aldrig nån som fattar nåt där för det mesta ljudet har vart borta i ett halvår också om du vill veta altså Edit: om jag får igång ljudet ska jag mixtra om den till en snes emu med en kontroll Redigerad 8 augusti, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 har updaterat kärnan till 2.4.21 nu, mmen kom inte ihåg varför... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Ska kanske "koppla in" min gamla 233:a och prova Linux. Funkar GTA1 i Linux? Finns det nån emulator eller nåt? Redigerad 8 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 det finns WineX och Wine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 det finns WineX och Wine Emulatorer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Wine e gratis och krångligt och WineX är så att källkoden e gratis (från CVS) och färdigkomlierade kostar pengar och WineX har tekniken point2play också The-copy: Fluxbox(eller Fushbox... lär mig alrdig) är bra... men det rekomenderas att du laddar ner ett tema först.... Jag gjorde misstaget att INTE installera ett tema... Sen måste du skapa .xinitrc för den finns inte i Slackware... Redigerad 9 augusti, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ok... och om man kompilerar k'llkoden s[ f[r man ju programmet gratis 'nd[! {oops, maste stalla in se tangentbord, hihihihi} Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Har fatt igang Half-Life!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH!! skit skont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Mitt CS i Linux laggar sönder.... 800 i ping på LAN Game Samma sak med Unreal Tournament Jag skulle kopiera källkoden om... Det inte var på CVS.... Vet inte hur man kopierar på CVS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts