jontemad Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ÄHMM jag borde lägga till att jag är 15 år och börjar 9:an nästa måndag så jag går inte i mellanstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ÄHMM jag borde lägga till att jag är 15 år och börjar 9:an nästa måndag så jag går inte i mellanstadiet. Har du inte haft en tjej förens nu?!? Stackars dig säger jag..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ja ska börja 6an och ja har inte haft nån tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ja ska börja 6an och ja har inte haft nån tjej Jag ska börja på gymnasiet och jag har inte haft nån tjej.... knäck det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ja ska börja 6an och ja har inte haft nån tjej villket sammanträffande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 har haft 3 men alla har struntat i mig ville aldrig träffas eller nått bara försvann.. Men har en på G nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Hade en tjej i fyran. Det gick *host* inge vidare. Nu börjar jag 8:an och tänker satsa på en ny tjej (ja, ni vet vem ) Redigerad 9 augusti, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Påminner om att en tjej stannade upp och pratade med för några dagar sen när jag var hos cykelverksta'n . Dock så tror jag att hon inte är något för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Asså fan va ni är fjantiga, shit jag tror jag säger upp mitt acc på detta forum, ni är pinsamma. jag kan garantera att INGEN av her har upplevt ett riktigt förhållande. ? tex va är ert längsta och hur långt har ni gått i ert förhållande. ? Majoriteten är fan knappt 15 år änns? Fan så patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 orka skaffa tjej klarar sig bra utan å så skare va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 orka skaffa tjej klarar sig bra utan å så skare va Vadå orka skaffa tjej? Du är förr 89 och är ändå inte mogen för ett förhållande. + att du är GARANTERAT oskuld när du är född 89 och argumenterar på de sätt du gör. Flickor är av de underbaraste som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Vadå orka skaffa tjej? Du är förr 89 och är ändå inte mogen för ett förhållande. + att du är GARANTERAT oskuld när du är född 89 och argumenterar på de sätt du gör. Flickor är av de underbaraste som finns. Jag håller med.. Förhållanden är underbart.. Att älska nån är underbart och att älska med nån är ännu bättre..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts