samool Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) vadå? det är väl klart att "huvud admin" bestämmer vem/vilka som ska vara mods stämmer faktiskt... man måste ha nån som leder det... om du nu vill ha ett demokratiskt system när det gäller val av moderators så skulle ju det inte funka... då kan man bilda paktar, och vem som helst (som inte kan nånting) kan bli moderators...låter det bättre blade87 ? Redigerad 8 augusti, 2003 av samool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 blade: säg demokrati 126 gånger... (så har du nåt o göra) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 stämmer faktiskt... man måste ha nån som leder det... om du nu vill ha ett demokratiskt system när det gäller val av moderators så skulle ju det inte funka... då kan man bilda paktar, och vem som helst (som inte kan nånting) kan bli moderators...låter det bättre blade87 ? visserligen har du rätt, men jag e så j*vla trött på att nästan hälften av dom topicar som låsts, var/är helt obefogade att låsa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 visserligen har du rätt, men jag e så j*vla trött på att nästan hälften av dom topicar som låsts, var/är helt obefogade att låsa Du kommer ändå inte bli mod/admin så som du bär dig åt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 visserligen har du rätt, men jag e så j*vla trött på att nästan hälften av dom topicar som låsts, var/är helt obefogade att låsa Ingen Admin har hittils klagat!(Hultan siktar som sagt på ett mognare forum) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 kan ni modetorer/adinm Banna medlemar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 nej ej mods, bara admins Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 e jag i riskzonen tror du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 e jag i riskzonen tror du Du har bara uttryckt din åsikt och vi uppskattar(Respekterar?)det...du är defenetivt inte på väg att bli bannad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag vill inte bli nån Modetorer för att de är jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag vill inte bli nån Modetorer för att de är jobbigt Jasså?...varför känner jag av en viss rubbning i min moderator kraft? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jasså?...varför känner jag av en viss rubbning i min moderator kraft? lol.. bra uttryckt..så där pratar man på svenska B i universitetet typ jag tror d e nåra som gärna vill vara mods..bla. jag...men det är ju inget man går runt o säger...det håller man för sig själv ...så roligt är det ju inte att vara mod... kan jag gissa.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 lol.. bra uttryckt..så där pratar man på svenska B i universitetet typ jag tror d e nåra som gärna vill vara mods..bla. jag...men det är ju inget man går runt o säger...det håller man för sig själv ...så roligt är det ju inte att vara mod... kan jag gissa.. tror jag inte heller... bara gå runt å säga "moved" "closed" "pinned" "unpinned" Fast egentligen ganska kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 från att klaga på att alla topics är låsta, till att ta reda på vad moderator/admins gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) hultan ville att forumet skulle bli seriösare, passar det inte så finns lunarstorm ect lol det heter inte "ect" utan "etc" .. seriöst ang. moderatorerna så gör dom väl sitt jobb bara? kan iof. inte uttrycka mig riktigt om detta ämne, eftersom jag inte skriver jätte ofta på forumet. Redigerad 16 augusti, 2003 av n00b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 lol det heter inte "ect" utan "etc" .. seriöst Om du tror att det handlar om hur seriös man är om man råkar skriva fel, så är ju det faktiskt ditt bekymmer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 lol det heter inte "ect" utan "etc" .. seriöst ang. moderatorerna så gör dom väl sitt jobb bara? kan iof. inte uttrycka mig riktigt om detta ämne, eftersom jag inte skriver jätte ofta på forumet. du gör dig väl förtjänt till ditt namn iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Well well, nu när vi är ändå igång och klagar så stavas det faktiskt kasst och inte kast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts