Jump to content

F*an va kast

Blade87
 Share

Recommended Posts

vadå? det är väl klart att "huvud admin" bestämmer vem/vilka som ska vara mods -_-

stämmer faktiskt... man måste ha nån som leder det... om du nu vill ha ett demokratiskt system när det gäller val av moderators så skulle ju det inte funka... då kan man bilda paktar, och vem som helst (som inte kan nånting) kan bli moderators...låter det bättre blade87 ?

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

stämmer faktiskt... man måste ha nån som leder det... om du nu vill ha ett demokratiskt system när det gäller val av moderators så skulle ju det inte funka... då kan man bilda paktar, och vem som helst (som inte kan nånting) kan bli moderators...låter det bättre blade87 ?

visserligen har du rätt, men jag e så j*vla trött på att nästan hälften av dom topicar som låsts, var/är helt obefogade att låsa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså?...varför känner jag av en viss rubbning i min moderator kraft?

lol.. bra uttryckt..så där pratar man på svenska B i universitetet typ :wub:

jag tror d e nåra som gärna vill vara mods..bla. jag...men det är ju inget man går runt o säger...det håller man för sig själv >_< ...så roligt är det ju inte att vara mod... :P kan jag gissa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol.. bra uttryckt..så där pratar man på svenska B i universitetet typ :(

jag tror d e nåra som gärna vill vara mods..bla. jag...men det är ju inget man går runt o säger...det håller man för sig själv :angry: ...så roligt är det ju inte att vara mod... :lol: kan jag gissa..

tror jag inte heller... bara gå runt å säga "moved" "closed" "pinned" "unpinned" :)

Fast egentligen ganska kul -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hultan ville att forumet skulle bli seriösare, passar det inte så finns lunarstorm ect

lol det heter inte "ect" utan "etc" .. seriöst

ang. moderatorerna så gör dom väl sitt jobb bara? kan iof. inte uttrycka mig riktigt om detta ämne, eftersom jag inte skriver jätte ofta på forumet.

Redigerad av n00b
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...