Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Att man har rapporterat tråden för att den är gammal och någon har dragit upp den, då borde den lika gärna dö. OK men om du (Mister Duktig) vill att tråden ska dö ut, varför skriver du i den då??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 OK men om du (Mister Duktig) vill att tråden ska dö ut, varför skriver du i den då??? För att få dig att förstå att inte dra upp gammla topics, man låter en topic dö ut genom att en moderator låser den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 OK men om du (Mister Duktig) vill att tråden ska dö ut, varför skriver du i den då??? Jag försöker bara lära dig lite om GTAsajten tex vad report är och annat. Jag vill gärna att tråden ska dö ut men jag får väl andå skriva i den. Snälla kan inte en moderator låsa denna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Whoops! Här ville jag inte skriva, fan. Vi borde låta tråden dö ut, damn. *borta* Redigerad 5 augusti, 2005 av Weaper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men vad fan håller ni på och skriver i gamla trådar för? Skriv i nya istället! Lås skiten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts