KiMpaN Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 asså ja ha typ kört fast lite...får inga fler uppdrag ... senaste uppdraget va bombshine sagon eller nått sånt!... sen så undra jag hur man lägger in nya bilar å motorcyklar o.s.v...å hur gör man egna bilar?...va ska man använda för program å allt typ...! Hmm...ajja...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Kolla modding forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KiMpaN Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 ahaa...kanske de finns ett sånt med..!hehe ajja tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 asså ja ha typ kört fast lite...får inga fler uppdrag ... senaste uppdraget va bombshine sagon eller nått sånt!... Det kommer inget uppdrag efter Boomshine Saigon. Det är det sista uppdraget i den uppdragsomgången om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KiMpaN Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det kommer inget uppdrag efter Boomshine Saigon. Det är det sista uppdraget i den uppdragsomgången om man säger så... jassså=/...finns de inga mer uyppdrag eller?...måste de ju göra...!! har ju bara klarat typ 55% av spelet de måste väl finnas mer uppdrag...jag har köpt alla "ställen" med å gjort dom uppdragen...tro jag iaf!...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jassså=/...finns de inga mer uyppdrag eller?...måste de ju göra...!! har ju bara klarat typ 55% av spelet de måste väl finnas mer uppdrag...jag har köpt alla "ställen" med å gjort dom uppdragen...tro jag iaf!...? Man får inget mer uppdrag direkt efter man har klarat Boomshine Saigon, men om du bara har klarat 55% så borde det finnas fler uppdrag. Har du klarat uppdraget med Sonny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KiMpaN Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Man får inget mer uppdrag direkt efter man har klarat Boomshine Saigon, men om du bara har klarat 55% så borde det finnas fler uppdrag. Har du klarat uppdraget med Sonny? sonny? hmm...va gör man?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 "Keep your friends close" heter det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KiMpaN Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 joo de ha jag nog gjort...känner igen det iaf!...va gör man på det?... mn asså jag har typ kollat vikka personer som finns i speler här på sidan å jag ha typ träffat hälften av dom... så aa...komma typ ingen stans! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Sonny han komer för å ta sina pengar.. fast det kan ju inte du/Tommy tillåta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KiMpaN Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 nee de ha jag inte gjort!...hur få man de uppdraget?? asså jag måste ju typ träffa fler personer än dom jag har träffat!?? lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts