the_insect Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag läste på gtasajten att gta online kommer ut år 2004 /november /oktober!!!! Varför så sent??? jag som vill ha det och som har köpt adapter!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Allt blir inte som man vill här i världen... Tålamod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag läste på gtasajten att gta online kommer ut år 2004 /november /oktober!!!! Varför så sent??? jag som vill ha det och som har köpt adapter!!!!!!!!!!!!!! När det kommer är det ju Rockstar som bestämmer. Men sen måste dom ju planera, programera, testa, programera igen, etc, det brukar man kunna fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Tycker att det var dels lite dumt att köpa adapter innan man ens vet om spelet finns ute, och sen så kan man ju se det att destå längre tid det tar desto mer kan vi förvänta oss . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Asså det finns online spel ute! jag har två online spel i ps2 .... Socom U.S Navy SEALS och Twisted Metal Black Online...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_insect Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 WTF hur FAN KUNDE JAG SKRIVA SOM SONIC!?!?!?! i alla fall det e jag som har socom o Tm: B (känner sonic han har också adapter o socom men inte TM: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts