DoomDevil Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 För några dagar sen började jag spela om VC igen i brist på annat... Jag gjorde alla 100 taxikörningar, tog alla rampages, packages och jumps samt klarade alla missions fram tills det att man dödar maffian... Sen nu, nu när jag skulle fortsätta så händer detta!!! När jag ska loada så bara plingar det till och VC kraschar, fel på savefilen! Nog fan för att jag hade en dålig dag, men detta slår ju allt! Gah...! Kände för att whina av mig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 För några dagar sen började jag spela om VC igen i brist på annat... Jag gjorde alla 100 taxikörningar, tog alla rampages, packages och jumps samt klarade alla missions fram tills det att man dödar maffian... Sen nu, nu när jag skulle fortsätta så händer detta!!! När jag ska loada så bara plingar det till och VC kraschar, fel på savefilen! Nog fan för att jag hade en dålig dag, men detta slår ju allt! Gah...! Kände för att whina av mig bara men stackarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 finns det något man kan hjälpa till med, eller.....ville du bara berätta det....? isåfall tycker jag att det var onödigt att starta en topic bara för det.. hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoomDevil Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Kände som sagt bara för att whina av mig Stör mig något så fruktansvärt på det bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dagge Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hey låt killen gråta fan han lider, hans vc funkar ju inte....världen går under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts