kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 hur vinner man uppdraget där man ska åka till alla telefonena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 hur vinner man uppdraget där man ska åka till alla telefonena? gå bara till alla så men tänk att de finns tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Regel nummer 1: Välj rätt bil! Första gången jag försökte klara uppdraget hade jag en Blista och jag hann inte... andra gången körde jag en Stinger och då hade jag 40 sekunder kvar när jag kom fram till den sista telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Och se till så att bilen har bra styrning. Det är bra i svängarna och speciellt om man råkar köra fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts