DimpZ Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Här kan ni skriva om och lägga upp era moddar som ni har gjort själva! Om ni vill så kan jag lägga upp dom i den här posten så behöver dom andra inte söka igenom hela Topicen! Ha gärna Screens! Hoppas det kommer många moddar! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag tror nog att det är bättre om ni skapar nya trådar för era moddar, oftast blir det ju många kommentarer/diskussioner kring en mod och då är det inte så smidigt att ha alla i en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 exakt, hela modd forumet är till för bla detta, onödigt med en tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 finns väl redan en sån har topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 finns väl redan en sån har topic??? Jag hittade då ingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Det finns två GTA sweden topics. Inte nån annan. Redigerad 7 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Det finns två GTA sweden topics. Inte nån annan. GTA Sweden!! Jaa! Men här samlas alla moddar som ni på GTASajten har gjort! Inte bara till GTA Sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 men det är fortfarande mycket bättre att skapa nya trådar för varje modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Okej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 GTA Sweden!! Jaa! Men här samlas alla moddar som ni på GTASajten har gjort! Inte bara till GTA Sweden! Det var därför jag sa att det inte fanns nån annan!!! Sen e det bättre att skapa nya trådar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 OKEJ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts