dieorski Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Hur gör man för att köra streetrace på vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 åk till Sunshine Autos och anmäl dig till ett Street Race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 undrar jag också, jag har gått in i den råsa cirkeln, sen så kan jag välja någon ting, vad ska jag göra sen? hur "startar" jag dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dieorski Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Hur anmälar man sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Hur anmälar man sig då? Gå ner till garagen så ser du en karta över Vice City på väggen, gå fram till den så kommer det upp en meny där du kan välja mellan 6 olika race. Jag tror du måste köpa Sunshine Autos innan du kan ställa upp i racen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 och för att "starta" ett race trycker man på Shift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Sen står det ju att man ska hämta en snabb bil och sticka till "starting Grid" Alltså startfältet..då gör man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts