supmah Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Det finns väll inget sätt man kan se hur många paket man har kvar på Ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 i statsen kan du se hur många du hittat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Ja men jag kan ju inte se vilka som e kvar ju....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roine89 Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Det finns ju bara 100 paket. Då kan man ju räkna ut hur många man har kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Ja men man vet ju vart dom ÄR!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 vad gojar du om. det finns kartor där du kan se var alla hp:n finns, om det var det du ville ha...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 vad gojar du om. det finns kartor där du kan se var alla hp:n finns, om det var det du ville ha...? exakt! sen så framgår det i namnet Hiddenpackage det är meningen att dom ska vara gömda så att man ska leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 han har kanske tagit 98 hp men han vet inte riktigt vilka 98 av e 100 han har tagit... då hjälper det föga me en karta! men jag tycker att du ska ta en karta o kolla igenom alla ställena en gång så hittar du nog dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Exakt......Ja har tagit 91 st hp men jag vet inte vilka och därför undra ja om det fanns nåt sätt att se vilka ja hade kvar. För jag orkar inte titta på den där kartan och gå igenom från 1-100.......!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Exakt......Ja har tagit 91 st hp men jag vet inte vilka och därför undra ja om det fanns nåt sätt att se vilka ja hade kvar. För jag orkar inte titta på den där kartan och gå igenom från 1-100.......!!!!!! Det är nog enda sättet. Beklagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jo, det é det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts