Arman Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 A-Tech News Häromdan så sa Arnold Schwarzenegger hos Jay Leno att han skulle bli guvernör för delstaten Kalifornien. Republikanen Arnold sade tidigare att han inte kunde ställa upp i valet p.g.a Arnolds fru som är demokrat. Det är inte bara Arnold som ställer upp i valet. Även porrkungen Larry Flynt kommer utmana Arnold i valet som demokrat. Vad tycker ni om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 *deleted* vaaa? som om du kan göra något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 som sagt så ska han inte längre ställa up i valet men personligen gillar jag inte republikaner så jag hade aldrig valt honom till guvenör ifall han skulle ställa up i valet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jo, han ska ställa upp iaf, såg det på text-TV nyss. Håller helt med dig annars, Republikaner är inte det parti (av två...) jag skulle rösta på om jag var amerikan. Sen kan man ju undra hur pass politiskt insatt Arnold Schwarzenegger och om han verkligen är den bästa lösningen som guvernör för Kalifornien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts