Dr^nO Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Kan inte GTAsajten starta en kanal på irc.dal.net där alla gta nördar kan sammlas. Man kan downloada en bra IRC client här: http://www.mirc.com/get.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Har faktiskt också funderat på det, vi har ju ganska många besökare nu så det kanske skulle fungera med en IRC kanal. Problemet är i så fall på vilket nätverk den ska ligga, som jag ser det så borde det bli Dalnet eller Quakenet, kanske Gamesnet. Själv tror jag nog mest på Quakenet eftersom att det är mycket svenskar där... vad tycker ni andra ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 på Quakenet !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr^nO Skrivet 31 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 helst dal.net för jag hänger mest där men quakenet går också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 1 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2002 quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 2 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2002 blir det nåt eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2002 mjo, skulle bara behöva en L bot på kanalen.... om ni är inne på quakenet nån gång så häng i kanalen #GTAsajten så kanske vi kan fixa en liten bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr^nO Skrivet 8 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2002 kom igen... kanalen ska vara på dalnet för h**vete... bara för att quakenet låter häftigare betyder det inte att det är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 ahh det vore bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts